dinsdag 25 september 2012

7 Quick takes...


De takes zijn een dagje te laat omdat ik gisteren nog lekker een dagje vrij had en dus geen internet had om de blog te plaatsen...
  1. We hebben een heerlijk en lekker lang weekend gehad. Lekker genoten van vrienden en tijd met elkaar. Nu ik terugkijk ben ik zo dankbaar voor alles wat ik in mijn leven gekregen heb.  Een geweldige man, leuke vrienden, wonen in een superstad, een fijne kerk, soms ben ik haast bang dat ik té gelukkig ben.
  2. Vrijdag hadden we een geweldige bruiloft. De locatie was dat mooie witte huis in het groen op de foto. De ontroerende ceremonie zorgde ervoor dat ik de hele tijd met tranen in mijn ogen zat te kijken en luisteren. Zane hield het ook niet droog toen hij zijn Sanette de kerk in zag lopen, wat natuurlijk weer zorgde voor heel wat weggepinkte traantjes onder de vrouwelijke gasten.  Het was mooi, het was echt, het was puur…
  3. Zaterdag had Hartmut een leuk uitje voor ons georganiseerd. Hij had via zijn werk kaartjes voor de rugby gekregen. Het rugbystadion is op loopafstand van ons huis maar we hadden er nog nooit een wedstrijd gekeken.  Nu kregen we daar dus een kans voor en we hebben genoten. We zaten in een box met gratis lekker eten en drinken, hadden als we naar beneden keken een schitterend uitzicht over het veld en als we recht vooruit keken zagen we de Tafelberg… Dat ‘ons’ team ook nog won maakte het helemaal af.
  4. De rest van de zaterdag heb ik doorgebracht ik de keuken. Het bakken nog veel leuker geworden met mijn nieuwe mixer. Alles lukt! (tot nu toe dan….) Op de foto zie je een paar van de dingen die ik gebakken heb. Ooit… als ik heel veel tijd heb, zal ik ook recepten op de blog zetten.
  5. Al dat koken en bakken was voor Hartmuts verjaardag, op Zondag. Het ontbijt is zijn lievelingsmaaltijd dus dat moest uitgebreid en lekker zijn. Gelukkig was de verjaardag op een Zondag zodat we ook echt lekker tijd hadden om samen te genieten!
  6. ’s Middags vierden we Hartmuts verjaardag met vrienden. We hadden geregeld dat het in het huis van een vriend zou zijn omdat hij een tuin heeft en we wilden braaien maar het regende de hele dag. Met een beetje creativiteit werd de braai toch aangestoken en de buurman keek over de tuinmuur en mompelde dat alleen namibiers weten hoe je moet braaien in de regen (de vriend is ook een Namibier). We hebben heerlijk genoten van al het vlees maar hebben daarna toch maar besloten dat we beter een echte regenactiviteit konden doen…. Spelletjes! Hoera voor regenwormen en carcasonne..
  7. Gisteren was het, zoals ik al zei, een vrije dag. We hebben heerlijk (ahum) ons huis schoon gemaakt wat ook echt wel nodig was (het resultaat was heerlijk), Hartmut moest nieuwe spijkerbroeken hebben dus we gingen naar een outlet park niet zo ver bij ons vandaan waar we heel goed geslaagd zijn, en ik heb 50 cupcakes voor Hartmuts collega’s gebakken die we daarna samen versierd hebben. En daarna hebben we onszelf toegestaan om toe te geven aan onze verslaving en hebben we twee afleveringen van Downton Abbey gekeken…  Zo, nu weten jullie ook wat voor boeiende dingen wij doen op een vrije dag…


1 opmerking:

Anoniem zei

Hoera voor Carcassonne! Ik moet echt eens Regenwormen aanschaffen, denk ik... Ik heb Dan en zijn ouders nu ook verslaafd gemaakt aan Carcassonne, en Dan ook aan het kaartspel van Catan. Langzaam maar zeker een spelletjeskast opbouwen, dus ^^

Downton Abbey is héérlijk. Wat leuk dat Hartmut dat ook leuk vindt! :)

Groetjes!

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...