woensdag 8 februari 2012

Life in Cape Town... Husband and his motorbike

Toen ik studeerde hadden een vriend en ik samen een afspraak, we zouden eerst ons motorrijbewijs halen en daarna pas een gewoon rijbewijs. Een motor is zo veel cooler en avontuurlijker dan een auto. Toen wist ik nog niet dat ik in kaapstad zou gaan wonen waar het leven zonder auto wel erg lastig is. Gisteravond heeft Hartmut me meegenomen voor een rondje op de motor. Een beetje illegaalw as het wel want eigenlijk mag hij geen passagiers meenemen met het soort rijbewijs dat hij heeft. Het was heerlijk, de ondergaande zon aan de ene kant, volle maan aan de andere kant, de koelte van de avond en uitzicht op de Tafelberg. Ineens had ik zin om toch nog mijn motor rijbewijs te halen, om samen lange tochten langs de zee en door de bergen te maken.
Ach, voorlopig vind ik het achterop ook nog heel erg leuk, stiekem zelfs een beetje leuker denk ik...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

argh die zomerse foto! Jaloers?:)
Theo

Anoniem zei

Hoi, het is wel stoer hoor, doe voorzichtig en veel plezier ermee,groetjes vaon ons uit Heemse

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...