vrijdag 26 april 2013

Oranje viert feest!

Ik denk dat het niet uitmaakt hoe lang ik al niet in mijn vaderland woon. In mijn hart blijf ik een echte Nederlander die trots voelt voor alles wat Nederlands is, een traantje weg moet pinken als het Wilhelmus speelt en graag wakker wordt met stampot (;-)).

De komende week is, naast de sinterklaasweek, dan ook een van de weken dat ik ieder jaar Nederland het meeste mis. De vrijmarkten, optochten, uitdossen in rood-wit-blauw-oranje, 's ochtends vroeg bij de aubade het Wilhelmus meezingen. Dat kan alleen in Nederland. En dit jaar wordt er uiteraard overal nog een schepje bovenop gedaan! Lieve Nederlanders, geniet van het feit dat je in Nederland bent, zelfs het weer lijkt nogal Nederlands te zijn, vier dit historische moment! Ik moet het doen met een TV-scherm in een sportcafe waarvan de eigenaar Nederlander is... gelukkig serveert hij wel bitterballen en kroketten. Dat dan weer wel. 

De foto komt van Studio Sjoesjoe

Geen opmerkingen:

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...