vrijdag 22 februari 2013

Binnenkijken...

Veel tijd om een betere blog te schrijven heb ik helaas niet, dus maak ik me er maar van af met een paar foto's van ons huis. De gordijnen hangen, en maken het gelijk een stuk gezelliger. Gisteren is er een hele stapel hout bij ons huis afgeleverd waar Hartmut nu mee kan gaan puzzelen. Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn ingenieur het perfect ontworpen heeft en dat er over een paar weken een enorme boekenkast over de hele hoogte en lengte van onze wand in de woonkamer staat te pronken...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ziet er ongelofelijk gezellig uit! Daar moet ik binnenkort eens op bezoek komen ... ;-) Stuur je me trouwens eens je nieuwe adres door? Ik kan het hier nergens vinden.

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...