woensdag 28 november 2012

7 super quick takes...


  1. De ingreep is heel erg goed gegaan.
  2. Ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk maar realiseer me dat een filmpje kijken en boeken lezen een ander soort inspanning van mijn hersenen vraagt dan werken. Waarom duurt het zo lang voor je niets meer van de narcose voelt?
  3. Hartmut en ik hadden een filmpje gehuurd en hebben hard gelachen om de omslag die duidelijk uit andere tijden kwam. 
  4. Hartmut heeft bewezen dat hij een uitstekende ziekenverzorger/kok/huisman is. Misschien moet ik toch maar wat vaker ziek zijn zodat hij zichzelf kan blijven trainen.
  5. Ik heb een nieuw paspoort (hoera!). Nu moet ik naar Home Affairs gaan om er ook de juiste stickers en stempels in te krijgen (ietsje minder hoera).
  6. Het is ineens bijna December. Dus we gaan bijna naar Namibie. Ik heb ontzettend veel zin in tijd met familie en vrienden, de kerstkoekjes van mijn schoonmoeder en de lange hete zomerdagen op 'the farm' met als hoogtepunt de dagelijkse siesta.
  7. Ik ben begonnen met borduren.. Dat klinkt truttiger dan het resultaat er uit ziet, en  bovendien, truttig is hip. Als het af is zal ik een blogje plaatsen, maar dat kan nog wel een tijdje duren. 

3 opmerkingen:

as zei

wij zijn hip met ons handwerk!;-)

Anoniem zei

Blij dat je nu weer helemaal in orde bent! Veel succes met de stempels en stickers en ballonnen en zo.

Kleejo zei

Het is bijna december en... wij hebben ook zin in de farm! :p Moet je maar eens zwanger worden en vier maanden misselijk zijn (op de mannelijke manier, mét klagen dus). Dat helpt Hartmut vast met sprongen vooruit ;)

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...