maandag 8 oktober 2012

7 quick takes...


1.       Deze week heb ik weer een heel nieuwe ervaring op gedaan. Ik ben namelijk figurant geweest. Een vriend van ons is filmmaker en had mensen nodig. Interessant om te zien hoe het allemaal gaat! Beroemd zal ik overigens niet worden, de film die gemaakt werd is een promotiefilmpje voor een bedrijf.
2.       Vandaag is het ‘Canadian Thanksgiving’ en omdat ik een Canadese collega heb waren we gisteren uitgenodigd om dat te vieren. Erg leuk met kalkoen (weliswaar heel Zuid Afrikaans op de braai klaargemaakt), pompoentaart, veenbessensaus en ham. En spruitjes, want die horen er blijkbaar ook bij, ze moeten ze zo gaargekookt zijn dat ze uiteenvallen zodat je niet meer kan zien hoeveel het er zijn…
3.       Gisteren was het een feestelijke dag. De kerk waar we heen gaan, een ‘plant’ van de kerk waar we al heen gaan zolang we in Kaapstad wonen vierde haar eerste verjaardag. Het was mooi om terug te kijken en te zien hoe Gods hand ons het afgelopen jaar beschermt heeft, maar ook enorm heeft doen groeien. Onze ‘familie’ hier in Kaapstad wordt snel groter!
4.       Zaterdag middag heb ik gedaan wat ik het liefste doe, vrienden kwamen eten en ik had lekker tijd om uitgebreid te koken! Echt genieten is dat…
5.       Ik moet zo elektriciteit kopen, dat is hier namelijk prepaid en het is bijna op. Niet zo handig….
6.       Op verzoek van heel veel van jullie; de kopfoto is een foto van Keisha, ons peter/meter kindje.. Ze is toch het schattigste meisje dat jullie ooit gezien hebben?
7.       Mijn Canadese collega komt net binnen. We nemen altijd om de beurt eten mee en vandaag is het haar beurt. Ze zegt dat het de hele week haar beurt zal zijn omdat ze veel te veel eten over hebben. Hoera voor thanksgiving deel 2!

Geen opmerkingen:

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...