dinsdag 1 juli 2008

Back home...

Na uren vliegen over een slapende wereld ben ik eindelijk veilig aangekomen in Nairobi.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het heerlijk is om terug te zijn. De stinkende zwarte rook die uit alle auto's komt en die je overal ruikt, je handen wassen onder een kraan waar amper water uitkomt, honderden mensen die langs de weg zitten niets te doen.... Ik hou van Kenia!

Ik ben nu bij Edward Simiyu, een vriend waar ik ook een paar weken mee zal samenwerken in Nairobi. Ik heb zonet mijn busticket gekocht omdat ik morgen ga doorreizen naar Kisumu. 8 uur in de hobbelbus genieten van het geweldige landschap.
Nu zit ik, heel afrikaans, in een koffiehuis met een verse bagel, fruitsap en draadloos internet, precies wat jullie verwacht hadden he?!
Als jullie me willen bereiken, laten weten dat jullie me missen of juist helemaal niet missen en de wereld er een stuk beter op geworden is sinds ik weg ben kan dat op mijn mobiele telefoonnummer +254714031769.
Heel veel liefs, Anneke

Geen opmerkingen:

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...