woensdag 1 mei 2013

Healthy Newborn Network

Vaak vragen mensen mij wat ik precies voor werk doe. Het is niet in een zin uit te leggen maar als je meer wilt weten raad ik je aan om de blog te lezen die ik geschreven heb voor  Healthy Newborn Network. Het gaat over het ACT for Birth project waaraan ik werk in Uganda. 8 maanden na het opstarten van het project hebben we de verloskundigen in het betreffende ziekenhuis gevraagd wat ze van het project vonden en hoe het hun kijk op zorg en de kwaliteit van zorg die ze kunnen geven veranderd had. We kregen hele mooie reacties en die heb ik verwerkt in een blog. Als je op deze link klikt kan je hem lezen. Healthy Newborn Network is een wereldwijd platform voor mensen die werken aan of geinteresseerd zijn in moeder en kind zorg in ontwikkelingslanden. Echt een aanrader om eens rond te neuzen, vooral voor al mijn vroedvrouw-vriendinnen.

Geen opmerkingen:

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...