maandag 3 december 2012

7 quick takes...


  1. En toen was het December. En kon Hartmut zijn snor gelukkig afscheren. Een foto als bewijs.
  2. Ik ben weer helemaal beter. Mijn brein is alleen nog een beetje langzaam. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat het bijna vakantie is en mijn brein gewoon niet zo veel zin meer heeft in werken.
  3. Nog 2 weken, dan zijn we in Namibie. Ik heb het eerste cd'tje voor onderweg al gebrand. Een leuke mix van kerstliedjes, podcasts met antwoorden op nerdvragen, en goeie meezingers zodat ik Hartmut wakker kan houden tijdens het rijden.
  4.  Dit weekend hadden we het eindejaarsfeestje van Hartmuts werk. We waren allemaal gevraagd in jaren 20 stijl te komen. Hartmut zei van tevoren dat ik me niet uit hoefde te sloven want ‘al die ingenieurs doen daar toch niet zo veel aan’. Gelukkig had ik wel een beetje mijn best gedaan want daar aangekomen bleken dat die ingenieurs best wel smaak hadden. Iedereen zag er mooi uit en de aankleding was schitterend. Ook het eten was geweldig, we kijken dus al uit naar het eindejaarsfeestje van volgend jaar.
  5. Ik heb dit weekend voor het eerst taaitaai gemaakt. Nog even en ik kan hier de hele Nederlandse gemeenschap van sinterklaassnoep voorzien...
  6. De makelaar waarmee wij ons huis gekocht hebben organiseerd altijd een champagne moment als hij een huis verkocht heeft. Deze week gaan we de eigenaars van ons nieuwe huis ontmoeten, in ons nieuwe huis! Ik ben benieuwd naar de geschiedenis van ons huis, de huidige eigenaar weet er blijkbaar nogal veel van af. We hopen ook maken te nemen zodat we meubels kunnen toevoegen aan het vooralsnog korte lijstje van meubels die in ons bezit zijn. 
  7. Morgen ga ik naar de kapper. Het in ondertussen al meer dan een jaar geleden (oeps) dus ik ben al weer bang voor opmerkingen die ik ga krijgen van de kapper.' Je haar is een beetje dood in de punten, je moet toch echt vaker komen'. Ik heb ook geen idee wat voor kapsel ik wil dus suggesties zijn welkom. 

1 opmerking:

Ina Postma zei

Hoi Anneke, mijn brein is zonder narcose al traag! Het valt me nu pas op dat er 7 punten onder 7 quick takes staan! Fijne tijd in Namibiƫ en Gods zegen over je werk!

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...