vrijdag 6 juli 2007

Over koffers en regen...


Dag lieve mensen,
Nog een paar uurtjes…… ik heb net de laatste spulletjes in mijn handbagage gestopt, mijn koffer is al een dag klaar, en ik, ik ben al maanden meer dan klaar om weg te gaan.
Straks stap ik in de trein richting Belgiƫ, daar zal ik nog tot zondag blijven en me waarschijnlijk goed vermaken op een weekendje weg met Ichtus. Zij brengen me zondagochtend naar het vliegveld (Zaventem). Zondagavond zal ik aankomen in Kisumu en de volgende ochtend vlieg ik door naar Kisumu.
In mijn vorige bericht schreef ik over de drukke examens waar ik mee bezig was. Die ben ik veilig doorgekomen, vorige week vrijdag heb ik de uitslag gehad en ik heb alles gehaald. Ik ben dus helemaal over naar het tweede jaar.
De afgelopen week heb ik me weer eens gerealiseerd dat weken veel korter zijn dan ze lijken. Ik zou de hele week in Nederland zijn en had verwacht allemaal mensen te kunnen bezoeken, tijd met mijn familie door te brengen en me eens lekker te ontspannen. Ik ben weliswaar de hele week in Nederland geweest maar allerlei bezoekjes en ‘eens lekker ontspannen’ bleken een niet erg goed werkende combinatie. Ik ben een dagje in Amsterdam geweest, een dagje met mn zusje doorgebracht, mijn verjaardag gevierd en duizend andere kleine dingetjes gedaan. Dat ontspannen zal dus moeten wachten tot in het vliegtuig.

Ik hoop dat ik mijn volgende bericht schrijf vanuit een warm Kisumu, waar ik niet preventief een paraplu mee moet en niet op een buienradar hoef te kijken om te weten of het gaat regenen! Tot dan!
Liefs Anneke

4 opmerkingen:

Anoniem zei

he ann, nog een goed weekend daar in het zuiden en een hele goede reis naar kisumu gewenst! kben beetje jaloers.. een hele goede tijd daar, doe de groeten aan iedereen en hou je blog een beetje bij he? oriti ahinya.. liefs mariken

Anoniem zei

Hoi Anneke,
van je moeder kreeg ik door dat je weer een blog hebt en ik heb hem gevonden. 'k zal hem in de gaten houden.
we wensen je een hele goede reis en een geweldige tijd in Kenia.
liefs, Renate

Anoniem zei

ha die anne ,
fijn weekend gehad , en nu genieten he !!!
liefs van ons uit hardenberg

Anoniem zei

Hoi lieve anneke,
we wensen je alle goeds , een hele goede reis , en fijne tijd in kenia, geniet ervan. liefs uit heemse

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...