donderdag 8 april 2010

Ja, natuurlijk!

Het afgelopen weekend zijn Hartmut en ik naar NamibiĆ« geweest. Hartmut had me wijs gemaakt dat het was om Pasen met zijn ouders te vieren. Omdat ik het heel erg leuk vind om tijd met zijn familie door te brengen had ik daar geen probleem mee. Wat ik niet wist was dat Hartmut eigenlijk hele andere plannen had. Zaterdagmiddag vertelde hij me dat hij een verassing voor me had en dat ik warme kleren mee moest nemen. Zijn ouders brachten me naar de buurman, hij zou later komen. Daar dronken we een biertje en ineens vroeg de buurman of ik zin had om met hem een vlucht te maken in zijn Microlite (een klein open vliegtuigje). Natuurlijk zei ik daar geen nee op en even later vloog ik over de farm. Ik genoot van het uitzicht, van de zonsondergang, van de dieren die ik zag. Dit was de beste verassing ooit! Tot we over het huis vlogen en de verassing nog veel beter werd. Op de grond zag ik mega letters die schreven ’60 Cows, will u marry me?’ (60 koeien, wil je met me trouwen?). Ik was sprakeloos en hoefde niet over na te denken, natuurlijk wil ik met hem trouwen! Na de landing reden zijn ouders me naar een plek waar Hartmut een mooie tafel had klaargemaakt. Kaarsen, een knapperend vuurtje en de schitterende sterrenhemel maakten het plaatje compleet. Daar vroeg hij me officieel en kon ik eindelijk ja zeggen tegen de man van mijn dromen! De koeien kan hij houden, ik heb voor mijn vader een mooie koe van kraaltjes gekregen…

Nu kan ik naast mijn werk me bezig houden met de voorbereidingen van onze bruiloft die in December in NamibiĆ« zal zijn… leuk!

4 opmerkingen:

Kleejo zei

Iedereen zit hier te zwijmelen hoor! Aach.. zo blij voor jullie : ) 't Was dan toch de moeite om zo 'lang' te wachten op z'n aanzoek he, met zo'n verrassing in het vooruitzicht!
Vroeg hij het dan in het Engels, Duits of Nederlands? (Dat vroeg ik me meteen af.)
Zeker leuk!
Niet zo leuk voor ons dat het al in december is, en zo ver weg :(
Je moet ons eens een info-pakketje sturen met 'hoe vind ik goedkope vliegtickets naar ZA in het hoogseizoen..' dan, he ; )Geniet van al de blije reacties!

Anniek v/d Molen zei

Gefeliciteerd!! Geniet van de voorbereidingen!
Gods zegen voor je werk!

Groetjes Anniek

Anoniem zei

Proficiat Anneke! Wat een romantisch huwelijksaanzoek. Groetjes,

Paula

Evelien zei

Oh Anneke, super gewoon!! Ik ben zo blij voor jullie :) Geniet van de voorbereidingen, het wordt vast allemaal geweldig mooi en fijn :)

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...