zaterdag 21 maart 2009

Van Kampala naar Kisumu...


Deze foto heb ik vorige week genomen, de Kampalakant van het Victoria-meer. Vanochtend heb ik rondgevaren op de Keniaanse kant. Ik ben namelijk terug in Kisumu!
Het is fijn om even weg te zijn van Kampala, niet omdat ik het daar niet naar mijn zin heb. Maar omdat iedere dag moeders en baby's zien sterven, en soms alleen maar machteloos toekijken niet gemakkelijk is. Nu kan ik alles even van me afzetten en nadenken.
Ik ga deze week samen met een vriendin een week werken in een dorpje, ver weg van de 'ontwikkelde wereld', les geven over seksualiteit en relaties.
Als ik terug kom zal ik er meer over schrijven.
Liefs
Anneke

1 opmerking:

Annelies zei

Hey Anneke,

Ik bewonder je als het kan nog meer om alles wat je daar doet. Geniet van Kenia en maak me trots! (je bent al goed op weg hoor:))

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...