maandag 27 augustus 2012

7quick takes...

1. Deze keer weer een blog vanaf het vliegveld, ik ben onderweg naar Uganda en ga bijna boarden voor een vlucht die 9e staat op de ranglijst van 's werelds drukste vluchten. Kaapstad-johannesburg.
2. We zijn het weekend weg geweest naar bettysbay met vrienden. Een heerlijk kustplaatsje ongeveer een uur van Kaapstad. Met wandelingen, spelletjes, lekker eten en goede gesprekken hebben wij ons prima vermaakt.
3. Op de foto zie je een schitterend voorjaarsfenomeen. De 'Springdaisies' veranderen overal in Zuid Afrika kale vlakten in schitterende bloemvelden. Wij waren getuige van zon veld in Bettysbay. Adembenemend...
4. Gisteren hadden we een primeur. Voor het eerst sinds we in Kaapstad wonen kwam een familielid langs om te eten en om daarna weer te vertrekken. Imke had een lange tussenstop in Kaapstad en kwam dus even eten... Gezellig!
5. Ik ben ondertussen in johannesburg en heb onderweg heel wat besneeuwde verstoppen gezien. Gisteren hebben we een poging gedaan om sneeuw te vinden door door de bergen te rijden maar we hadden helaas geen succes.
6. Naast mij in het vliegtuig zat een taiwanese dame die drie woorden engels sprak ( good, vely good, yes...) en me allerlei pilletjes aanbood. Ik sta best open voor vreemde eetgewoonten maar met pillen weet je het nooit. Voor je het weet zit je en neushoornneus te eten...
7. Ik reis alleen. Dat was eigenlijk niet de bedoeling mar de collega waarmee ik zou reizen werd ziek. Als het goed is komt ze morgen. Gelukkig maar.. Als ik de hele tijd alleen zou zijn moet ik nog een paar extra boeken kopen!

2 opmerkingen:

Annelies zei

dus het voorjaar is daar bijna begonnen, leuk voor jullie. Geef nu maar het nummer van je hotelkamer zodat we nog eens kunnen skypen:)

Pappa zei

Voor de springdaisys alleen,zou ik al komen volgend jaar.

Dit vind je misschien ook wel leuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...